Thursday 2 August 2012

kemengantukan....


LALOK JE ASE.... 

xbley blah.. 7.20 am sampai opis.. terbaek wok... ko hade? haha... xpenah aku wat bende nie.. pe pn.. ri nie msti aku lalok je.. aku ase bru nk lelap smlm tgk2 dh kol 5.. lgsg bgn sahur.. hahaha.. berpinar la pale jap g.. layan gak buke pose ngan dak nie.. tp hampeh wana, pas buke, laki balik, lgsg die grak balik ampang gak.. aku pn teman r ekin.. hahaha.. pe bley wat.. org dh ade laki.. tp opinion aku pasal kawen, same g r.. kalo ase xsgp nk korban kepentgn tok org len, bek jgn kawen g.. t wat n layan pasgn mule r xikhlas.. ase beban je.. hahahha... lek2 je ek jemah.. pe g mau tulis.. nti2 r tulis g.. lentok pale jap... zzzzz

~ tdo jap... ekekeke... bak kate wan.. aku msuk kol 8.. jgn nk wat rajin.. hahaha... k.. chow cin cau..


2 comments:

  1. huyyo 7.20 dah smpe2...hahahha...awl siut...bab kawin2 cm best je opinion2...wink...wink...cm2 ek...:D

    ReplyDelete
  2. hahaha... opinion kawen sye... hahaha.. bia lah rahsie.. ekeke

    ReplyDelete