Saturday 4 August 2012

INTERBIU...


SEMALAM ADE LAH HARI BERTEMUDUGE... =)

Hehehe.. bese la jemah.. smlm follow daud interview.. mule terase dh lame aku x g interbiu.. kalo x dulu.. mau aktiviti sampingan aku ade lah berinterbiu.. sampai kekdg adik bradik aku ckp tempt2 interbiu yg aku g dlu pn aku xgat dh.. byk bona.. hahahaha.. tp smlm bkn aku yg ber interbiu.. tp adelah 'daud'.. hahaha.. gelaran bru hasil dri.. 'dude'.. ahhaha... ape pn.. gaye2 mse interbiu tu mcm cemerlg.. n ikot firasat aku yg sllu d temuduge dlu.. pluang tok dpt adelah kencg.. tp ape pn.. sume bende kite nk wat kne timbg tare dlu.. bru wat kptsn.. kalo x t.. nyesal xsudah la yob oiii... hehehe... ape pn.. good luck dude... nk kte tempt skang slese pn x gat.. nk kate terok sgt pn xjuga.. tp bese la mnusie.. perubahan tu msti ade... g pn, bak kate kamu juge.. nk tuka angin.. hehehe... 

gat dlu aku g terbiu.. byk omak, ejat, bgcik, along n epi follow n tunjok jalan... hehehe.. besepah gak g terbiu.. tp nk dpt.. susah juge.. tp mereke2 sekelilg aku kate... 'eh ko nie, asik tuka keje je'.. hahaha... ontah, cm bes gak.. hahaha.. tp rugi ler.. x stay kat 1 tempat.. so, xpenah merase bonus penuh.. huhu... kerugian2.. 

Tp, semalam 1st time meneman aney ber interbiu.. hehehe.. ase cm.. bese je la.. ade aney.. hehehe... nk lompat bintang xlarat r.. pose kn.. jimat tenage sket.. hahaha... ase cm meneman org berinterbiu la sambil membhn2 makhluk yg xpernh mempamerkan diri utk berpakaian formal sepanjang melepak bersame.. hhahaha... cis, gambo bukti tok membhn tu dlm nset kamu plak aney oi.. kalo x, den tempek kat sni n membahan dgn kencg yer... hhahaha... 

owh.. becite pasal g interbiu.. sblm interbiu adelah meneman mereke2 yg riang di opis itu ke JJ wangse utk membeli belah baju raye.. n wan telah memontengkan diri.. hahaha.. paham2 la yer... wan.. jgn 3 kali beturut.. naye kamu nanti.. hahahaha.. tp ending dr menemankan mereke adelah aku cabot lari senyap2 tanpe pengetahuan zura n k.yanie.. saje bg dorg crik aku sket t... hahahhaa... g pn wan yang hasut saye kak.. wan kate.. hang p ja.... dh lambat nie... hhahaha... xdo r.. saye pn dh mengelupur.. lambat... lame sgt akak shopping.. cm mak datin.. hahaha.... tp xpe.. pe de hal... org g tgu saye pn x marah.. die ok je.. so, saye pn ok.. tp ase besalah juge wat org cmtu.. kalo aku kat tempt die.. dh ngamuk dh.. jd ijau dh aku.. hahaha... (*bek yer dieee....) hahaha... dh.. jgn nk kembang sgt... lek2 je suda... k.. pe lg mau merepek2 nie... em cukup.. bkak topik len plak.. hahaha... k... adiosssss.... 


1) same day we having a iftar wit my older sis for a 1st time right.. tq dude 4 being such a considerate n understanding partner..=) 

3 comments:

  1. bahagia n sweetnye org2....:)bab y 1...bab 2..owh wan y hasut ea..pttla cri xde seb baik prsan msg y ade org hntr2..lau x smpe sudah xtau...hehehe...tau prsaan xsabor2 nk jmpe dude kn..xterawikh ker....

    ReplyDelete
  2. baik msg je..xpon ckp je kt dpn2...hahahha

    ReplyDelete