Friday 10 August 2012

APO2 JOLA


Mule utk merepek... hahaha... gaye aku mcm ade rmai je org bce kn sampai nk tulis bebyk dlm nie.. tp memg aku xbg org rmai bce.. so, 2 3 kerat je makhlok yg tatap bende alah nie.. hehehe... sory, not 4 public purpose... hahaha.... aku mgkn gipang, tp xgler name... kurg gemar meng expose diri tok tatapan bersame.. or lebh gemar berperanan spt org blakg tabir r... tp aku suke wat2 org sekeliling ase geli ngan aku dgn menggunekan ayat... saye mcm ct nurhaliza, mcm irma hasmie , mcm fazura(ok.. tipu sgt).... tp sbb aku memg suke bekelakuan keji cmtu.. so, sile dgr je, jgn caye.. hahaha.. cm bes je environment bile aku kuarkan statement2 keji cmtu.. hahaha... tp jgn keji den lebey2 ek.. sentap mak nti... ehhehe... oh, lupe.. ade g 1 bende makhlok aneh ckp kat aku.. ayat di dlm ini adalah tunggang langgang... yup, so, thats why la aku xpublic.. ti rosak bahase org... bhse jiwe bangse beb... ahaks... 

2 comments:

  1. hehehe...ct ea..puas dah duk tgk xjmpe lg la bayang2 ct..hahahha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. xyah tatap sgt la kak oi.. juling t.. hahaha

    ReplyDelete