Wednesday, 1 August 2012

Perfect n8mare...=)


HIP2 HOORAY

layan aku dak2 nie.. pening pale. kalo sorg xde, sunyi plak... tp bile sume ade, bley wat gado gak.. hahahha.. k.. cukup pasal korg.. start tulis sesaje..

~ b4 tdoq smlm, belek2 lagu dlm nset.. memandangkan ade makhluk ajaib tu g cuci mate d uptown, make wat aktiviti mendgr lagu n menyanyi.. ekekek.. terdgr lgu nie.. layan plak.. mari layan...

~ tetbe teringat ade org kate blog nie utk tulis kot suke ati je.. hahaha.... so sye pn tulis r.. suke ati saye.. suke ati saye.. k dh.. cukop.. dh tulis.. hahaha....



Monday, 30 July 2012

new week... (2nd week of ramadhan)

ramadhan ke-10 

weekend yang terase pendek n best.. ape saje wat ngan kamu agak sonok ase.. walaupun ade gado2 n sikap2 yang keji.. tp still fun... kalau la.... hehehe.. abaikan... ape yang ade, kite layan.. yang xbley jd, kite abaikan... anywhere.. thanks a lot.. so, next meeting x set date lg.. tp xpe.. kite betindak ikut keadaan.. sori kne jd tempat melepaskan pukulan.. kalo kulit xtahan lasak.. mau lebam2 gak.. nsb kamu gagah kn.. hehehhe... 

1) ape pun, g teraweh besame di masjid is the best part 4 dis meeting... and our 1st time to do that with partners, right? keep up a good work dude...
2) i'm always try to avoid from make u feel sad.. i'll always try.. cause u know what... 4 me.. u deserve a happiness...

peace no war bebeh... =)

Thursday, 26 July 2012

testing123: percubaan

testing123: percubaan: PERCUBAANNN.... =) NOTHING 2 SAY.. JUST WANNA TRY THIS THING..